Dit bieden wij
Langdurige klantrelaties
Geautomatiseerde systemen
Persoonlijke aandacht
Korte communicatielijnen
Groot netwerk
Is dit jouw baan?
We komen graag met je in contact.
Dit bieden wij
Langdurige klantrelaties
Geautomatiseerde systemen
Persoonlijke aandacht
Korte communicatielijnen
Groot netwerk
Zo is het werk verdeeld
Begeleiding en controle administratie
Jaarrekening / Aangiften
Klant contact
Ontwikkeling en opleiding
Ontwikkeling aan organisatie
Dit is de baan
Groei, Diversiteit, Samenwerking, Persoonlijkheid.
Wij, van Driel de Graaf Accountants en Adviseurs, onderscheiden ons door onze aandacht, advies en accountancydienstverlening. Dit vind je terug in onze missie: samen bijdragen aan het plezier van het ondernemen door vanuit financieel en fiscaal perspectief de mkb-ondernemer te ontzorgen.
Dit doen wij met 10 gemotiveerde medewerkers vanuit Zeist. Met onze klanten, mkb-bedrijven, hebben wij een langdurige relatie en in combinatie met het doorgroeien zijn wij op zoek naar een Assistent Accountant. Deze rol is cruciaal om zowel de huidige ontwikkelingen binnen ons bedrijf op te vangen als onze ambities te ondersteunen om nadrukkelijker bekend te worden in de regio.
Als Assistent Accountant bij van Driel de Graaf krijg je niet alleen de kans om je financiële expertise uit te breiden, maar maak je ook deel uit van een team dat waarde hecht aan persoonlijke aandacht, informele samenwerking en het opbouwen van langdurige klantrelaties. Ondersteund door korte communicatielijnen en een actief netwerk, draag je bij aan het succes van diverse ondernemers in uiteenlopende sectoren.
Als Assistent Accountant ben je analytisch en accuraat met klant- en kwaliteitsgerichtheid als tweede natuur. Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het verzorgen, inrichten en begeleiden van de administratie voor onze cliënten. Het samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen en het doen van aangiftes met mogelijkheid om door te groeien naar wat complexere jaarrekeningen en aangiftes. Daarnaast ondersteun je collega’s waar nodig. Je bent bedreven in het organiseren van je eigen werkzaamheden, beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en kun je uitstekend samenwerken.
Heb je basiskennis van boekhouding/financiën en minimaal een afgeronde MBO opleiding richting Assistent Accountant (of aanverwante opleiding) en ben je gemotiveerd om verder te groeien? Ben je 24 – 40 uur per week beschikbaar? Stuur ons dan gerust een bericht! Ook als je ervaring hebt, nodigen we je uit om te solliciteren.
Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.
Dit is de baan
Groei, Diversiteit, Samenwerking, Persoonlijkheid.
Wij, van Driel de Graaf Accountants en Adviseurs, onderscheiden ons door onze aandacht, advies en accountancydienstverlening. Dit vind je terug in onze missie: samen bijdragen aan het plezier van het ondernemen door vanuit financieel en fiscaal perspectief de mkb-ondernemer te ontzorgen.
Dit doen wij met 10 gemotiveerde medewerkers vanuit Zeist. Met onze klanten, mkb-bedrijven, hebben wij een langdurige relatie en in combinatie met het doorgroeien zijn wij op zoek naar een Assistent Accountant. Deze rol is cruciaal om zowel de huidige ontwikkelingen binnen ons bedrijf op te vangen als onze ambities te ondersteunen om nadrukkelijker bekend te worden in de regio.
Als Assistent Accountant bij van Driel de Graaf krijg je niet alleen de kans om je financiële expertise uit te breiden, maar maak je ook deel uit van een team dat waarde hecht aan persoonlijke aandacht, informele samenwerking en het opbouwen van langdurige klantrelaties. Ondersteund door korte communicatielijnen en een actief netwerk, draag je bij aan het succes van diverse ondernemers in uiteenlopende sectoren.
Als Assistent Accountant ben je analytisch en accuraat met klant- en kwaliteitsgerichtheid als tweede natuur. Jouw werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het verzorgen, inrichten en begeleiden van de administratie voor onze cliënten. Het samenstellen van eenvoudige jaarrekeningen en het doen van aangiftes met mogelijkheid om door te groeien naar wat complexere jaarrekeningen en aangiftes. Daarnaast ondersteun je collega’s waar nodig. Je bent bedreven in het organiseren van je eigen werkzaamheden, beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en kun je uitstekend samenwerken.
Heb je basiskennis van boekhouding/financiën en minimaal een afgeronde MBO opleiding richting Assistent Accountant (of aanverwante opleiding) en ben je gemotiveerd om verder te groeien? Ben je 24 – 40 uur per week beschikbaar? Stuur ons dan gerust een bericht! Ook als je ervaring hebt, nodigen we je uit om te solliciteren.
Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.
Onze collega’s aan het woord
Jarno: “We zijn een relatief klein kantoor, een leuke groep mensen, we zijn informeel en we houden ervan om samen plezier te maken. Ook hebben we met veel van onze klanten een lange klantrelatie. We kennen deze mensen goed en delen graag ons verhaal met ze.”
Mireille: “Een goede doorstroming van de werkzaamheden en korte lijnen met aandacht voor elkaar vind ik prettig en belangrijk. Daarom is het fijn dat iedereen hier bij elkaar naar binnen loopt voor een vraag of zomaar een praatje.”
Monique: “Hiervoor heb ik ook gewerkt op een financiële administratie. Maar dit was bij een groot bedrijf en de functie was hoofdzakelijk crediteuren. Ik heb gekozen voor Van Driel de Graaf omdat ik hier alle aspecten van een administratie doe en meemaak. Ook de kleinschaligheid van dit kantoor sprak mij aan.”
Is dit jouw baan?
We komen graag met je in contact.
Of wil je vrijblijvend kennismaken?
Een greep uit onze klanten
Bouwbedrijf Renswoude
Wij zochten voor ons bouwbedrijf naar een accountant met veel interactie om ons verder te brengen in het ondernemerschap. Dit hebben wij zeker gevonden in Martin de Graaf, hij is daarom voor ons meer dan alleen een accountant. De goede en prettige samenwerking met VDG helpt ons om structuur en duidelijkheid te krijgen in de administratie, maar ook daarom heen.
– Artin van Ingen
Tantum Freerunning
Onze groei is mede mogelijk door de prettige samenwerking met VDG. Het aanbieden van SB+ maakte alles voor ons echt een stuk makkelijker. Wij kunnen hier zelf de administratie verwerken en Monique begeleidt ons hier super prettig in. De flexibiliteit van het kantoor maakt dat ik altijd even kan bellen.
– Rutger Schipper
Hallo, ik ben Martin de Graaf – Partner bij VDG accountants – en ik kan je veel vertellen over deze baan en onze organisatie. Heb je vragen of wil je vrijblijvend kennismaken? Dan kun je me gewoon direct bellen of mailen.
Wij werken onder andere met de volgende software pakketten
Is dit jouw baan?
We komen graag met je in contact.
Of wil je vrijblijvend kennismaken?
Maak kennis met onze collega’s
Jarno
Assistent Accountant
Waarom heb je voor ons gekozen?
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen in mijn eigen woonplaats Zeist. Al vanaf het eerste gesprek kreeg ik het gevoel dat er echt naar me geluisterd werd. Het viel me snel op dat de mensen hier voor je klaarstaan wanneer het nodig is, wat vanaf het begin een positieve indruk achterliet.
Wat vind je leuk aan je baan?
We zijn een relatief klein kantoor, bestaande uit een leuke groep mensen. Onze sfeer is informeel, en we vinden het belangrijk om samen plezier te maken. Met veel van onze klanten hebben we een langdurige relatie opgebouwd. We kennen deze mensen goed en delen graag ons verhaal met hen. Ons klantenbestand is zeker divers. De ene dag zijn we bezig met een eenmanszaak in de omgeving die plotseling wordt geconfronteerd met liquiditeitsproblemen. De volgende dag werken we met een ondernemer die zo snel groeit dat hij zowel op administratief als organisatorisch gebied tegen verschillende uitdagingen aanloopt. In zijn enthousiasme is hij zelfs al begonnen met het verkopen van zijn producten in het buitenland via zijn website, zonder de volledige gevolgen te overzien. We helpen hem daarbij, of het nu gaat om het opzetten van een geautomatiseerde financiële administratie of het verstrekken van complexe fiscale adviezen. Vaak ligt de vraag in hoe we de ondernemer in elke fase van zijn bedrijf kunnen bijstaan en helpen.
Wat doe je naast je werk?
Ik ben getrouwd en heb twee opgroeiende pubers, en ik geniet volop van het gezinsleven. Een paar keer per week kun je me vinden in de sportschool, waar ik mijn conditie op peil houd. Ik ben ook trots op mijn twee kinderen, die beiden fanatieke judoka’s zijn. Samen met vrienden geniet ik van de kook- en bakkunsten van mijn vrouw. Of het nu zonnig of regenachtig is, ik steek graag zelf de barbecue aan om iedereen te laten genieten van mijn grillkunsten op het groene ei. In het weekend ontspan ik graag met een mooie Formule 1-race.
Waarom heb je voor ons gekozen?
Het kantoor waar ik hiervoor werkte is opgegaan in een heel groot kantoor. Dit was zo niet mijn ding dat ik, inmiddels al weer 15 jaar geleden, bij Henk van Driel heb gesolliciteerd. Een kleiner kantoor, met een klein en toegankelijk team, en ook nog eens dichterbij mijn woonplaats. Tijdens het kennismakingsgesprek leek dit te passen als een handschoen.
Wat vind je leuk aan je baan?
De afwisseling in mijn werk en het contact met mijn collega’s, klanten en leveranciers maken mijn werkdag leuk. Of het nu gaat over het bestellen van de boodschappen, het plannen van een borrel of een teamuitje of het verzamelen en verwerken van punten voor een (interne) vergadering … er is geen dag hetzelfde.
Een goede doorstroming van de werkzaamheden en korte lijnen met aandacht voor elkaar vind ik prettig en belangrijk. Daarom is het fijn dat iedereen hier bij elkaar naar binnen loopt voor een vraag of zomaar een praatje.
Wat doe je naast je werk?
Met een lekker boek en de kat in de hoek van de bank kan ik de buitenwereld echt even helemaal buiten sluiten. Op mijn vrije woensdagen ben ik voornamelijk in de keuken te vinden om te koken of iets lekkers te bakken. Ook hou ik ervan om tijdens lange weekenden of korte vakanties, samen met mijn partner, even letterlijk uit te waaien aan de Nederlandse kust.
Mireille
Secretaresse
Monique
Financieel Administratief Medewerker
Waarom heb je voor ons gekozen?
Hiervoor heb ik ook gewerkt op een financiële administratie. Maar dit was bij een groot bedrijf en de functie was hoofdzakelijk crediteuren. Ik heb gekozen voor van Driel de Graaf omdat ik hier alle aspecten van een administratie doe en meemaak. Ook de kleinschaligheid van dit kantoor sprak mij aan. Daardoor zijn de lijntjes kort en bouw je een goede band op met al je collega’s. Maar wat voor mij ook zeker meetelde was dat het in Zeist is, waar ik ook woon.
Wat vind je leuk aan je baan?
De diversiteit binnen de administraties. Het werken met cijfers vind ik echt heel leuk. Ik doe hier echt van alles op administratief gebied. Daarnaast is het heel leuk om dat VDG best heel wat verschillende soorten klanten heeft. Een kleine ondernemer, zoals een schilder of zelfstandige aannemer, maar ook een klant met diverse restaurants. En ik krijg de mogelijkheid om steeds weer iets nieuws te leren, uitbreiding van mijn werkzaamheden. En nu voor het eerst ook echt een klant begeleiden op administratief gebied op locatie is een hele mooie ervaring voor mij. Maakt het nog leuker.
Wat doe je naast je werk?
Ik heb geen uitgesproken hobby’s, maar ga graag op stap met het gezin of met vriendinnen. Dat kan zijn ergens een kop koffie drinken, maar ook een lekkere strandwandeling of boswandeling. Ik ben wel echt een zomermens, maar de kerst wil ik ook zeker niet missen, maar de kou hoeft van mij niet.
Sporten heb ik niet zoveel mee, behalve de F1.
Is dit jouw baan?
We komen graag met je in contact.
Of wil je vrijblijvend kennismaken?
van Driel de Graaf accountants en adviseurs
Navigator voor ondernemers
Wij staan met een team van mensen met een brede ervaring op financieel, bedrijfskundig en fiscaal terrein klaar voor onze klanten. Samen bijdragen aan het plezier van het ondernemen door vanuit financieel en fiscaal perspectief de MKB ondernemer te ontzorgen … dat is onze missie!
Om deze missie kracht bij te zetten, werken wij met krachtige tools van Afas (InSite, OutSite en SB+). Met deze tools hebben wij maximaal grip op onze processen en werken we efficiënt voor onze relaties. Ook werken we digitaal samen met de ondernemers om hen te ontzorgen doordat zij minder tijd kwijt zijnaan administratie en ook nog eens direct inzicht hebben in de financiële situatie van hun onderneming. Geen ingewikkelde analyses, maar concrete cijfers waarop gestuurd kan worden. Het zorgt voor rust, inzicht en overzicht.
Onze dienstverlening laat zich typeren als die van een financiële huisarts. Net als een huisarts maken wij voor sommige vraagstukken gebruik van ons sterke netwerk met verschillende specialisten zoals bijvoorbeeld Auxilium Adviesgroep in Leusden. Doordat wij deze specialisten persoonlijk kennen (en zij ons), zijn wij in staat hen efficiënt en effectief in te zetten.
Opgericht
Zeist
Medewerkers
Solliciteer hier
—
Assistent Accountant
Solliciteer hier
—
Assistent Accountant
* Verplicht ** Niet verplicht, maar wel handig
Zullen we kennismaken?
—
We vertellen je graag meer.
Zullen we
kennismaken?
—
We vertellen je graag meer.
* Verplicht ** Niet verplicht, maar wel handig