Dit bieden wij
Werken in de logistieke sector
Ervaren Customer Service team
Internationale klanten
alarisindicatie 2750 – 3250 pm
STeam dat altijd voor elkaar klaarstaat
Dit bieden wij
Werken in de logistieke sector
Ervaren Customer Service team
Internationale klanten
alarisindicatie 2750 – 3250 pm
STeam dat altijd voor elkaar klaarstaat
Dit is de baan
Leveren van kwaliteit voor een positieve klantbeleving.
BF Global Group is thuis in de supply chain service met de specialiteiten wegtransport, zee- en luchtvracht en warehousing. Automatisering in onze sector volgt zich in rap tempo op, maar wij merken dat persoonlijke aandacht voor onze klanten ook nog steeds zeer waardevol is. Op dit snijvlak maken we, en dus jij, het verschil voor onze klanten. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar Medewerkers Customer Service bij de divisie Logistics.
Als Customer Service Medewerker heb je veel klantcontact, zowel telefonisch als per mail. Je zorgt voor een juiste orderintake, zodat deze gefactureerd kunnen worden. Waar nodig heb je intern overleg en verwerk de gegevens in ons Transport Management Systeem. Bij ons draait het niet alleen om werk; we investeren in jouw toekomst door onze intensieve begeleiding en training on the job. Je leert om vernieuwde en/of efficiënte oplossingen te bedenken en onze processen te verbeteren voor onze klanten, wat weer essentieel is voor de dag-en-nacht-draaiende goederenstroom. Voor deze functie is het belangrijk dat je digitaal vaardig bent en dat je snel nieuwe werkmethodes aanleert. Je leeft je in de klant in en weet vanuit een commerciële instelling oplossingen en verbeteringen door te voeren door jouw positieve communicatiestijl.
Bij BF Global Group zijn we een grote familie met allemaal verschillende specialismen. We hebben een ervaren Customer Service team die je intensief inwerken en begeleiden om snel je eigen draai te vinden. Als team staan we altijd voor elkaar klaar. Je krijgt de ruimte om te groeien in de vitale sector transport en logistiek en werkt samen met klanten die echt impact hebben op de wereld. Tevreden nationale en internationale klanten, dat is waar we het voor doen!
Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.
Dit is de baan
Leveren van kwaliteit voor een positieve klantbeleving.
BF Global Group is thuis in de supply chain service met de specialiteiten wegtransport, zee- en luchtvracht en warehousing. Automatisering in onze sector volgt zich in rap tempo op, maar wij merken dat persoonlijke aandacht voor onze klanten ook nog steeds zeer waardevol is. Op dit snijvlak maken we, en dus jij, het verschil voor onze klanten. Omdat we blijven groeien, zijn we op zoek naar Medewerkers Customer Service bij de divisie Logistics.
Als Customer Service Medewerker heb je veel klantcontact, zowel telefonisch als per mail. Je zorgt voor een juiste orderintake, zodat deze gefactureerd kunnen worden. Waar nodig heb je intern overleg en verwerk de gegevens in ons Transport Management Systeem. Bij ons draait het niet alleen om werk; we investeren in jouw toekomst door onze intensieve begeleiding en training on the job. Je leert om vernieuwde en/of efficiënte oplossingen te bedenken en onze processen te verbeteren voor onze klanten, wat weer essentieel is voor de dag-en-nacht-draaiende goederenstroom. Voor deze functie is het belangrijk dat je digitaal vaardig bent en dat je snel nieuwe werkmethodes aanleert. Je leeft je in de klant in en weet vanuit een commerciële instelling oplossingen en verbeteringen door te voeren door jouw positieve communicatiestijl.
Bij BF Global Group zijn we een grote familie met allemaal verschillende specialismen. We hebben een ervaren Customer Service team die je intensief inwerken en begeleiden om snel je eigen draai te vinden. Als team staan we altijd voor elkaar klaar. Je krijgt de ruimte om te groeien in de vitale sector transport en logistiek en werkt samen met klanten die echt impact hebben op de wereld. Tevreden nationale en internationale klanten, dat is waar we het voor doen!
Klinkt dit interessant? Dan komen we graag met je in contact.
Zo is het werk verdeeld
Orderintake
Klantcontact
Mailbox
Administratie
Intern overleg
Hallo, ik ben Jeroen – Manager Customer Service bij BF Global Group – en ik kan je veel vertellen over deze baan en onze organisatie. Heb je vragen of wil je vrijblijvend kennismaken? Dan kun je me gewoon direct bellen of mailen.
Onze collega’s aan het woord
Daan: “Het mooiste is natuurlijk dat je samen de zending van een klant in goede banen leidt en daarvoor ook waardering krijgt.”
Angela: “Geen dag is hetzelfde. Door alle ontwikkelingen binnen ons bedrijf en de regelgevingen die blijven veranderen, kom je elke dag nieuwe dingen tegen.”
Arend: “Door zoveel mogelijk over te nemen van de klant ontstaat er vertrouwen en dat vind ik het leukste aan deze baan: het ontzorgen.”
Onze divisies
BF Global
Group
Om de samenwerking tussen alle afdelingen binnen BF Global te optimaliseren hebben we de BF Global Group afdelingen als Sales, Human Resources, IT, Quality & Security, Finance, Customs en Marketing. Zij werken samen om de andere onderdelen binnen ons bedrijf te ondersteunen, daar pluk je als klant de vruchten van.
BF Global
Logistics
Wij bieden klanten een totaaloplossing voor het Europese wegtransport. Wij hanteren een shuttlesysteem met vaste vertrekdagen en gegarandeerde korte doorlooptijden die ervoor zorgen dat je goederen op tijd aankomen.
Wil je eerst kennismaken?
We komen graag met je in contact.
Dit vinden wij belangrijk
Solliciteer direct
We komen graag met je in contact.
Of wil je vrijblijvend kennismaken?
Maak kennis met onze collega’s
Daan
Customer Service Representative
Waarom heb je voor ons gekozen?
Ik heb voor BF gekozen omdat er leuke collega’s werken en je veel binnen dit bedrijf kunt leren. Je kunt doorgroeien als je ervoor open staat. De stage die ik hiervoor heb gelopen heeft daar zeker bij geholpen.
Wat vind je leuk aan je baan?
De afwisseling, geen dag is hetzelfde. We kunnen als team goed samenwerken. Als je een vraagt hebt zijn er altijd collega’s bereid om je te helpen. Het mooiste is natuurlijk dat je samen de zending van een klant in goede banen leidt en daarvoor ook waardering krijgt.
Wat doe je naast je werk?
Gezellig naar een terrasje met vrienden, af en toe een filmpje pakken in de bioscoop. Daarnaast fitness ik twee keer in de week en doe ik een keer judo.
Waarom heb je voor ons gekozen?
Op 18-jarige leeftijd had ik al interesse in logistiek. Ik ben door Patrick Bal (Fiton) voorgesteld aan Fons en voelde gelijk een match met BF. Het is een jong, groeiend bedrijf dat zijn medewerkers mee laat groeien.
Wat vind je leuk aan je baan?
Geen dag is hetzelfde. Door alle ontwikkelingen binnen ons bedrijf en de regelgevingen die blijven veranderen, kom je elke dag nieuwe dingen tegen. Zo blijf ik nieuwe dingen leren, al bijna 9 jaar lang.
Wat doe je naast je werk?
Kamperen, wandelen, koken en in de tuin werken.
Angela
Teamleader Customer Service
Arend
Sr. Customer Service Representative
Waarom heb je voor ons gekozen?
Ik ben vanaf de oprichting in 2012 betrokken geweest bij BF Global Logistics. Met een paar ervaren expediteurs zijn we BF Global begonnen in 2013. Ik ben heel trots op wat we tot nu toe bereikt hebben en we gaan gewoon verder. Nog een reden om voor BF Global te kiezen: het enthousiasme van het team en het zelf invloed kunnen hebben op de ontwikkeling van het bedrijf.
Wat vind je leuk aan je baan?
Meedenken met de klant, zorgen dat mijn contactpersoon bij de klant tevreden is en blijft. Ervoor zorgen dat hij/zij aan het eind van de dag gerust naar huis kan gaan, wetende dat alles geregeld is. Daarom vind ik het ook leuk om in de keuken van de klant te kijken, te zien wat eventueel de knelpunten zijn en daar alvast op in te kunnen spelen. Op het moment dat de klant tevreden is, geeft het mij een gevoel dat we dit samen gedaan hebben. Door zoveel mogelijk over te nemen van de klant ontstaat er vertrouwen en dat vind ik het leukste aan deze baan: het ontzorgen.
Wat doe je naast je werk?
Twee keer per week sporten, motorrijden en opa zijn voor m’n kleinkind van 1 jaar.
BF Global Group
Smeerolie voor de organisatie
De wereld wordt kleiner. Producten worden wereldwijd verhandeld. Er zijn afstanden om te overbruggen. Daarom speelt de supply chain hierin een integrale rol. Automatisering kan hierin een goede bijdrage leveren, maar we erkennen ook onmiskenbaar de behoefte aan persoonlijke aandacht bij opdrachtgevers. Om dit te bereiken heb je de juiste mensen nodig, mensen van BF Global. We helpen je altijd met goede adviezen en bedenken logistieke oplossingen.
Om de samenwerking tussen alle afdelingen binnen BF Global te optimaliseren hebben we de BF Global Group afdelingen als Sales, Human Resources, IT, Quality & Security, Finance, Customs en Marketing. Zij werken samen om de andere onderdelen binnen ons bedrijf te ondersteunen, daar pluk je als klant de vruchten van.
Betere communicatie, snelle reactie op je aanvraag en een persoonlijke benadering zijn een paar voorbeelden. De interne organisatie is gebaat bij deze afdelingen. Mensen maken ook hier het verschil.
Opgericht
Raamsdonksveer
Enschede
Belfeld
Medewerkers
Solliciteer hier
We komen graag met je in contact
—
Customer Service Medewerker
Solliciteer hier
—
Customer Service Medewerker
* Verplicht ** Niet verplicht, maar wel handig
Vrijblijvend kennismaken
We vertellen je graag meer.
Zullen we
kennismaken?
—
We vertellen je graag meer.
* Verplicht ** Niet verplicht, maar wel handig
Powered by Talent Netwerk Nederland